Loomio
Tue 3 Feb 2015 6:34PM

Grupo de Traballo de Lingua

M MariadoMarLopes Public Seen by 23

Contatei com Sabela e vamos criar um grupo de Trabalho de Língua, que estaria integrado no tema de Cultura. Já me pugem em contato com a Biblioteca Ánxel Casal para ver de termos uma reunião na próxima terça-feira (martes) 10 de fevereiro de 19.00hrs a 20.50hrs.

Alguém poderia participar neste grupo, para além de nós?

HGD

Horacio González Diéguez Tue 3 Feb 2015 6:48PM

Eu estou bastante ocupado desenvolvendo en Vigo un proxecto que remata o día 20 de febreiro, ata entón vaime resultar difícil atender a reunións presenciais. Intentarei botar unha man a través da rede.

En todo caso non esquezades que temos un obxectivo concreto e inminente a elaboración dun texto para o programa de cultura da cidade. Creo que a cuestión da lingua é fundamental pero temo que facendo un grupo aparte pode acabar quedando nun espazo secundario, en lugar de formar parte do núcleo fundamental da política cultural do concello.

Estaría xenial que fixerades a diagnose que propuxemos dende a perspectiva da lingua e a compartirades ao longo desta semana, para poder integrala ao resto de propostas que vaiamos recibindo, en lugar de esperar ao luns 9, xa que a proposta de Compostela Aberta é que intentemos ter algo rematado a partir da segunda quincena de febreiro.

M

MariadoMarLopes Tue 3 Feb 2015 6:55PM

ok. De todas as maneiras penso que também é preciso uma reunião presencial. Nós iremos elaborando medidas ao longo desta semana.

I

Iria Wed 4 Feb 2015 10:35AM

Eu tamén penso que a lingua é dos temas centrais da cultura. Non precisa un grupo a parte, pero si unha dedicación especial pola súa importancia. Aínda que tamén penso que o ensino está tamén inmerso no sentido amplo do concepto de cultura, a verdade é que sempre é dificil clasificar. Penso que no esquema de traballo se poden desenrolar tódolos aspectos da cultura, incluso de outras materias de programa, porque se trata de:
1) Facer un diagnóstico da situación e da problematica concreta.
2) establecer os principios, obrigas e obxectivos que quixéramos que marquen o rumbo de compostela aberta nese sentido.
3)Propostas concretas e xeito de medir o seu nivel de éxito.

Eu creo que o principal é acadar a maior cantidade de oerspectivas posibles, para porder representar a cultura na sua totalidade, non coma pasa sempre que as políticas culturais se quedan só no concepto de "arte e espectáculo".

As reunións pola semana eu ata despois das 8 non podo nunca. Pero si abogo porque a lingua non sexa un subtema de cultura senón algo central. Se non se percibiu iso é algo que temos que ter en conta de cara ó futuro, para que todos os aspectos da cultura se vexan incluidos, especialmente os da cultura propia.

I

Iria Wed 4 Feb 2015 10:55AM

Ainda que tendo en conta o nivel de agresión que sofre a lingua, quizais si precisa un espacio aparte, pero coidando que iso non faga que quede "apartada".

MS

Miguel Serrano Wed 4 Feb 2015 11:20AM

Olá, como a promoção da língua galega é um dos princípios do manifesto, penso que a dinámica do grupo será a dum grupo de trabalho específico. Talvez a fórmula mais eficaz é que seja um grupo de Trabalho não subordinado a cultura.
Já agora, haverá que convidar a todos os agentes sociais relacionados com a normalização para elaborar (desde as suas reflexões prévias) as bases programáticas no sentido que comenta Iria. Mar, acho que Sabela estava com isso dos contactos.

M

MariadoMarLopes Wed 4 Feb 2015 12:19PM

Sabela e mais eu decidimos criar um grupo de língua simplesmente para debater sobre ela e poeque até agora ninguém falpu absolutamente nada sobre o tema. Com este grupo não pretendemos que a líbgua fique isolada do resto do programa nem nada pelo estilo.
Criamo-lo para que CA tenha uma posição clara e definida a respeito da língua. Mas nada. Deve ser visto assim não com vontade de "apartar" a lìngua. Sabela e mais eu estamos a elaborar uns pontos e algumas medidas. Quando terminarmos vamos colocar tudo no
foro de debate criado por Ron. Por outro lado, volto a repetir, se a Bìblio Anxel Casal nos permite fazer uma reunião...a segunda (luns) 9 de fevereiro teríamos uma de lìngua. Outra coisa: o horário pensamos que era melhor às 19.30 porque a biblio fecha às
21hrs e por isso pusemos às 19.30. Temos de ser pontoais e muito pragmáticos e diretos...não podemos estender-nos muito :-(

Enviado de Samsung Mobile

-------- Mensagem original --------
De : "Iria (Loomio)"

Data:04/02/2015 11:55 (GMT+01:00)
Para: [email protected]
Assunto: [Compostela Aberta - GdT Cultura] Grupo de Traballo de Lingua

Ainda que tendo en conta o nivel de agresión que sofre a lingua, quizais si precisa un espacio aparte, pero coidando que iso non faga que quede “apartada”.

Responda a este e-mail diretamente ou veja-o no Loomio ( http://www.loomio.org/d/w9gs4BuX/grupo-de-traballo-de-lingua?utm_campaign=thread_mailer&utm_medium=email&utm_source=new_comment#comment-485339 ).

Deixar de seguir ( http://www.loomio.org/email_actions/unfollow_discussion/68801/T69pR1HRC5SM3P9Q9EKH ) para não receber mais e-mails sobre essa discussão.

Modifique suas preferências de e-mail ( http://www.loomio.org/email_preferences?unsubscribe_token=T69pR1HRC5SM3P9Q9EKH&utm_campaign=thread_mailer&utm_medium=email&utm_source=new_comment ) para cancelar subscrições de e-mails do Loomio.

M

MariadoMarLopes Wed 4 Feb 2015 12:20PM

Sabela falou de convudar gente de fora de CA. Não sei como está a fazê-lo mas disse-lhe que sem problema, que convide quem quiser.

Enviado de Samsung Mobile

-------- Mensagem original --------
De : "Miguel Serrano (Loomio)"

Data:04/02/2015 12:21 (GMT+01:00)
Para: [email protected]
Assunto: [Compostela Aberta - GdT Cultura] Grupo de Traballo de Lingua

Olá, como a promoção da língua galega é um dos princípios do manifesto, penso que a dinámica do grupo será a dum grupo de trabalho específico. Talvez a fórmula mais eficaz é que seja um grupo de Trabalho não subordinado a cultura.

Já agora, haverá que convidar a todos os agentes sociais relacionados com a normalização para elaborar (desde as suas reflexões prévias) as bases programáticas no sentido que comenta Iria.. Mar, acho que Sabela estava com isso dos contactos.

Responda a este e-mail diretamente ou veja-o no Loomio ( http://www.loomio.org/d/w9gs4BuX/grupo-de-traballo-de-lingua?utm_campaign=thread_mailer&utm_medium=email&utm_source=new_comment#comment-485415 ).

Deixar de seguir ( http://www.loomio.org/email_actions/unfollow_discussion/68801/T69pR1HRC5SM3P9Q9EKH ) para não receber mais e-mails sobre essa discussão.

Modifique suas preferências de e-mail ( http://www.loomio.org/email_preferences?unsubscribe_token=T69pR1HRC5SM3P9Q9EKH&utm_campaign=thread_mailer&utm_medium=email&utm_source=new_comment ) para cancelar subscrições de e-mails do Loomio.

M

MariadoMarLopes Thu 5 Feb 2015 10:59PM

A biblioteca Ánxel Casal respondeu hoje. Dispomos da sala de actos para terça-feira (martes) 10 de fevereiro às 19.00 até às 20.50hrs. Amanhã mesmo crio evento e convido gente.

Eu e a Sabela criamos um documento com um breve diagnóstico sobre a língua galega e uma série de propostas (completamente mudáveis) mas consideramos que seria mais interessante termos um primeiro contato com a gente na terça (martes). Se calhar o facto de termos criado um breve documento não é bem visto e pode ser visto com suspicácias...por isso pensamos em que era interessantw termos um encontro na terça (martes). Falamos também de organizar um foro a partir da terça (dependendo do que opine a gente lá presente, claro é) ao qual convidar os agentes sociais (movimentos sociais, associações, coletivos, entidades) de Compostela que se dedicam à defesa da língua para que nos ofereçam as suas visões e opiniões e podermos assim criar um programa para a línga. Não sei que achades...vós diredes! Se ainda assim quiserdes que ponhamos o texto que criamos no foro, avisai-me e coloco-o!

@xanduro @aitormaiora @akinroblefrondoso @antom @beatriz14 @breoganmanoel @breogan @florentinobalado @Noidesucre @iagorm @iria-r @javivazquez1 @jorgeduarte @manueldiosdiz @mariarzs @miguelserrano @modestoxosetoribio @Paco @pacomanrique @reinadhoore @roicarballal @SabelaF @sabela @senhorgriso @susonoya @xanduro @xesusfernandezneir @Xose @Xoseanton

I

Iria Fri 6 Feb 2015 11:40AM

Creo que co lío do novo foro pasou desapercibido o "foro" real do día 21 que se decidiu programar na segunda reunión de cultura, jajajajaja. Pensabamos nun día enteiro, de mañán e de tarde, pola mañá dividirnos en tres grupos: un para poñer en común e debatir as diagnoses, outro para os principios-obrigas-obxectivos, e outro para as propostas. Co mateiral que vaiamos recadando ata ese día e o novo que aporte quen se achegue por primeira vez logo pola tarde, poñer en común as conclusións, e daí tirar as liñas do documento que se lle solicitara ó grupo cando se creou.

M

MariadoMarLopes Fri 6 Feb 2015 6:47PM

Ok :-) E que din os demais?? É importante porque a reunión de Lingua témola o martes! :-(

Load More